Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere neobux sitesine nasıl üye olunur resimli anlatım ile anlatmaya çalışacağım. Öncelikle neobux sitesine gitmek için burayı tıklayınız!















Neobux kayıt olma resimli anlatım 1.Adım

Karşınıza gelen ilk sayfanın üst bölümünde bulunan Register yazan yere tıklayınız!




Neobux kayıt olma resimli anlatım 2.Adım

Karşınıza neobux üyelik formu gelecektir burada sırasıyla

Username:Kullanıcı adınız!

Password:Neobux’a giriş yaparken kullanıcağınız güvenli bir şifre belirleyin

Password confirmation:Şifrenizin tekrarı

Email:E-mail adresiniz.

Payza/PayPal Email:Payza veya Paypal mailiniz

Birth Year:Doğum yılınız

Verification Code:Sağ tarafta gördüğünüz harfleri/rakamları yazın

(bu kutucuğa tik atın) I declare to have read, understood, and accepted the Terms of Service.

En son olarak Continue tıklayın!